خرید راحت لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 دزدگیر خوب بازار کدام است؟ یکی از بهترین برندهای دزگیر که الان در بازار موجود بوده و خواهان زیادی دارد، دزدگیرهای فایروال بوده آن هم مدل f10 آن. مزیتی که این مدل از دزدگیر با دیگر دزدگیرهای فایروال دارد داشتن رله‌های خروجی بوده که کار افراد را خیلی راحت می‌کند. در واقع باید گفت کار خانم‌های خانه را راحت می‌کند. زیرا این رله‌ها به لامپ، ماشین لباسشویی، درب پارکینگ و هر آنچه که برقی باشد متصل شده و در صورت خروج از منزل و یاد آوردن بالا بودن درب پارکینگ، می‌توانید با یک کلیک درب پارکینگ را پایین بیاورید. ویا لامپ‌ها را خاموش کنید.

تجهیزات و لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالابست

دزدگیر اماکن چیست و چگونه عمل می کند؟ اجزای دزدگیر اماکن ، لوازم جانبی دزدگیر اماکن ، دزدگیر اماکن از چه تجهیزاتی تشکیل شده؟ دزدگیر اماکن یک سیستم الکترونیکی برای تامین امنیت منزل شما می باشد. این سیستم از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور تشکل می شود. زمانی که هریک از سنسورها خطری را تشخیص دهند آژیر دستگاه فعال شده سپس به شما پیامک ارسال می شود و تماس تلفنی برقرار می شود. مهم ترین وظیفه دزدگیر اماکن اطلاع رسانی می باشد. زمانی که اتفاقی در منزل یا محل کار شما می افتد دزدگیر وظیفه دارد با شما تماس بگیرد و شما را از خطر اتفاق افتاده با خبر سازد. در نتیجه باید در کم ترین زمان از آن با خبر شوید دزدگیر اماکن یکی از روش های زیر را برای ارتباط با شما را استفاده می کند: دستگاه تماس‌گیرنده یا تلفن کننده این دستگاه همان‌طور که از اسمش بر می‌آید برای این منظور طراحی شده است که در مواقع لزوم کاربر را از بروز مشکل و یا خطر پیش‌آمده، با یک تماس مطلع نماید.

 با این ساز وکار ساده که کاربر یک شماره را برای این دستگاه از پیش تعریف و تعیین می‌نماید و دستگاه در هنگام نیاز با برقراری تماس، کاربر را مطلع می‌سازد. این تماس در واقع از یک شماره تلفن ثابت انجام‌پذیر است. شکل اطلاع‌ رسانی این دستگاه هم می‌تواند به صورت آژیر و‌ یا یک پیام صوتی تعریف شود که بستگی به سلیقه کاربر و مقتضیات ساختمان دارد. همچنین این امکان وجود دارد که نوعی از دستگاه تماس‌گیرنده را انتخاب نمایید که قابلیت استفاده از سیم‌کارت را نیز دارا باشد. بنابراین دزدگیر اماکن می‌تواند علاوه بر خط ثابت ذکر شده، یک سیم‌ کارت را نیز به داده‌های خود اضافه نماید. البته این آپشن تا حدودی قیمت دزدگیر منزل خریداری شده را بالاتر خواهد برد. اما توجه به این نکته ضروری است که در صورت خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن، امکان دریافت پیام‌های بیش‌تر و کامل‌تری برای کاربر وجود خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی